loading...

چای سبز لاغری سحر

بازدید : 15
شنبه 8 مرداد 1401 زمان : 16:15

درمان اگزما
اِگْزِما یا همان درماتیت به ملتهب گشتن یا آماس پوست گفته می‌شود که این عارضه امکان دارد دلیل برخارش، قرمزی، متورم شدن ، پوسته‌ریزی و سایر نشانه‌ها گردد. اگزما از واژه یونانی به معنی جوش پدید آمده می باشد. اگزما انواع مختلفی دارد . از جمله : – ملتهب شدن تماسی پوست که در اصطلاح درماتیت تماسی بیان می شود , درماتیت آتوپی , که کاملا بی علت رخ می دهد . درماتیت سبورئیک که این نمونه دلیل بر تورم و قرمزی پوست سر و صورت همراه با شورهٔ شدید می گردد. درماتیت نومولار . درماتیت اکسفولیاتیوژنرالیزه یا همان اریترودرمی که موجب تورم و قرمزی زیاد پوستِ تمام بدن همراه با پوسته‌ریزی می باشد . درماتیت ناشی از استاز که از ماندن خون در رگ‌ها پدیدار می شود . درماتیت موضعی که از خاراندن بیش از حد اتفاق می افتد . و در نهایت درماتیت دور دهانی که با نام درماتیت پری‌اورال هم بیان می شود . از دو واژه درماتیت و اگزما به جای یکدیگر استفاده میگردد اما بیشتر زمانی که دلیل خارجی سبب بر التهاب وجود داشته باشد از واژه درماتیت بهره برده می شود و زمانی که عامل بیرونی نقشی نداشته باشد و در واقع بیماری اندوژن باشد از واژه اگزما استفاده می‌ گردد. در مورد درمان این بیماری : نخستین راهکار درمان این می باشد که پوست دیگر در ارتباط با ماده حساسیت‌زا یا تحریک کننده قرار نگیرد. برای رفع کامل بیماری از آنتی هیستامینها و کورتیکواستروئیدها می توان استفاده کرد که بسیار می توانند مفید باشند . راهکار درمانی دیگر عارضه ی اگزما استفاده از لباس‌های نخی می‌باشد. برای پایین آوردن التهاب اگزما بایستی از خاراندن و مالاندن آن به شدت خودداری کرد. دوری از دمای بالا و تعرق بیش از اندازه هم می تواند در پیشگیری از درماتیت مؤثر ‌باشد.

درمان اگزما

درمان درماتیت با گانودرما
گیاه گانودرما با توجه به خواص پر شماری که دارد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری نقش اساسی ایفا می کند . قارچ گانودرما به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان فراوانی که در خود دارد زمینه ساز رفع و دفع عارضه های بدن می باشد . گانودرما از سوی متخصصین و کارشناسان درمانی برای پیشگیری و بهبود کامل اگزما نیز توصیه می شود . زیرا این قارچ جان فزا به دلیل داشتن خاصیت های پر شمار خود سبب درمان کامل بیماری اگزما می شود . شرکت دکتر بیز با تلفیق قهوه با گانودرمای فرآوری شده استفاده از این داروی معجزه گر را با طعم بی نظیر خود ارائه می دهد تا مصرف کنندگان گانودرما هم بیماریشان بهبود یابد و هم از خوردن یک فنجان قهوه لذت ببرند . قهوه گانودرما در چهار طعم مختلف ارائه می شود که هر کدام خاصیت درمانی جداگانه ای داشته و برای بهبود بیماری مشخصی عرضه می گردد . حتما قبل از خرید و استفاده از قهوه گانودرما جهت بهبود اگزما با کارشناسان این امر مشورت کرده تا از طریقه ی مصرف مطلع شوید . زیرا در صورت استفاده ی نادرست روند درمانی به درستی انجام نمی گردد .

مدت بیماری اگزما
از نظر مدت زمان طول درمان و شدت بیماری اگزما به سه دسته تقسیم می شود . اول التهاب اگزمایی حاد؛ این مدل از ملتهب شدن با ضایعات قرمز روشن و تورم یافته بهمراه دانه‌های آبدار و با خارش بسیار زیاد معین می‌گردد. خاراندن هر چه بیشتر دلیل بر شکل گیری خارش حاد تر ، ترشح سرم از دانه‌ها، شکل یافتن دلمه و دلیل بر بالا رفتن احتمال عفونت ثانویه می‌گردد. آغاز و استقرار عارضه در حالت کلی از چند ساعت تا دو الی سه روز زمان برده و در حالت عارضه دار نشدن از چند روز تا چند هفته تکرار شده و بعد به طور کامل برطرف می‌گردد. انواع بیماری‌های اگزمایی که با این اطلاعات پدیدار می گردد عبارتند از: درماتیت تماسی، اگزمای سکه ای، پمفولیکس، عفونتهای قارچی و .. در حالت دوم ملتهب گشتن اگزمایی تحت حاد؛ این نوع از بیماری با ضایعات پوسته دار قرمز با خراش و نمای فلسی حالت پوست و با خارش بسیار کم تا متوسط و جدا از دانه‌های آبدار پدیدار می گردد. بیماری‌های درماتیت آتوپیک، درماتیت کهنه بچه، اگزمای دور دهان، اگزمای نوک پستان مادران شیرده و … با این مدل ملتهب شدن مشخص می گردد . و در شکل سوم بیماری اگزما ملتهب شدن اگزمایی مزمن نامیده می شود که این مدل با بالا رفتن ضخامت پوست، شدت یافتن خطوط پوستی، خراش و ترکهای پوستی و خارش متوسط تا زیاد معین می گردد. عارضه هایی که امکان دارد با این مدل خودشان را نشان دهند عبارتند از: پای خشک و ترکدار، اگزمای نوک انگشتان تایپیستها.

اگزما چیست؟
اگزمای پوستی
با توجه به زیاد شدن استفاده از مواد شیمیایی، شوینده ‌ها و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تغییرات آب و هوایی آلودگی هوا باعث افزایش انواع حساسیت های پوستی شده که در بعضی از افراد شدت آن بیشتر و در نتیجه نشانه های بیشتری نیز دارد. یکی از شایع‌ترین و مهمترین حساسیت های پوستی اگزما یا درماتیت پوستی می باشد. ریشه کلمه اگزما یونانی بوده و به معنی جوش بالا آمده است. اگزما به التهاب و ورم های سطحی پوست گفته میشود که گاهی با علائمی مثل قرمزی، خارش، ورم و یا پوسته پوسته شدن پوست همراه می شود. گاهی به این علائم سوزش شدید پوست، برآمدگی و تاول پوستی نیز اضافه میشود. این علائم در افراد مختلف ممکن است شکل های متفاوت و شدت متفاوت نیز داشته باشد و بر اساس شدت آن این تاول‌ها و قرمزی ها ممکن است بخشی از پوست و یا همه پوست را درگیر کند.

علت بروز اگزما
دلیل قطعی ابتلا به اگزما هنوز کاملا مشخص نشده و در هر فرد می‌تواند علت های متفاوتی داشته باشد و یا هر ماده برای یک شخص محرک پوستی شناخته شود ولی با این حال بعضی از پزشکان این بیماری را دلیل بالا رفتن بیش از حد متابولیسم و سیستم ایمنی بدن میدانند. گفته شد که علت بروز اگزما در هر شخص ممکن است به عوامل مختلفی وابسته باشد و آن عوامل عبارتند از تماس داشتن با برخی از حیوانات، استرس شدید، استفاده از دخانیات، حساسیت به خاک، تماس پوستی با موادی که ممکن است خشن باشد و یا پوست را دچار خارش بکند مانند پشم، سردی و یا گرمی بیش از حد هوا نیز در بروز اگزما موثر است. عطرها، اسانس ها و مصرف برخی از غذاهای حساسیت زا از عوامل دیگر بروز اگزما می باشد. از شایع‌ترین غذاهای حساسیت زا می توان به شیر و انواع لبنیات، تخم مرغ، بادام زمینی، انواع مرکبات، انواع توت ها، بادمجان، سیر، سویا، انواع فلفل و ادویه جات اشاره کرد.

انواع اگزما و راه‌های درمان آن
تقسیم بندی اگزما بر اساس شدت بیماری طولانی بودن بیماری و نوع ضایعات پوستی و اگزمایی انجام می شود و این بیماری را به سه دسته تقسیم می کند. التهاب اگزمایی حاد، التهاب اگزمایی تحت حاد و التهاب اگزمایی مزمن. در دسته اول بیماری شدیدتر است، ضایعات پوستی رنگ قرمز روشنی دارد، متورم و آبدار می شوند و با خارش پوست از دانه‌های پوستی سرم خارج میشود و به همین دلیل آبدار بودن احتمال عفونت ثانویه افزایش پیدا میکند.

خواص قهوه گانودرما برای اگزما
قهوه ی قارچ گانودرما یک نوشیدنی مفید برای درمان و پیشگیری از بیماری های التهابی می باشد، به همین دلیل از قهوه ی قارچ گانودرما برای اگزما استفاده می کنند.

خواص قهوه ی قارچ گانودرما در درمان اگزما

اگزما یکی از بیماری های پوستی بسیار رایج می باشد که همراه با درد و خارش یا همان التهاب می باشد. از خواص قهوه ی قارچ گانودرما کمک به رفع بیماری اگزما و تسریع عملکرد بهبود پوست می باشد. در ادامه درباره ی بیماری پوستی اگزما و خواص قهوه گانودرما برای اگزما برای رفع آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بیماری پوستی اگزما
اگزما نوعی التهاب پوستی می باشد که معمولا دلیل خاصی برای آن وجود ندارد و بسیاری موارد مانند حساسیت های فصلی، شوینده های شیمیایی و آب و هوا که باعث خشکی پوست می شوند منجر به اگزما در برخی افراد هستند. اگزما یک واژه ی یونانی است که در لغت فارسی آن را به جوش ریز ترجمه کرده اند. این جوش های ریز معمولا با التهاب، سوزش، خارش، درد و تورم و پوسته ریزی و در نتیجه زخم شدن سطح می شود.

اگزما جزء بیماری های درماتیت می باشد که به معنی التهاب پوستی است. برای درمان التهاب پوستی باید خیلی سریع اقدام کرد چون معمولا خود پوست قادر به رفع مشکل نمی باشد، در نتیجه منطقه ی ملتهب شده هر روز بیشتر و عمیق تر می شود و علاوه بر دردها و خارش های سنگین باعث لطمه به زیبایی پوست می گردد. اگزما معمولا در پوست دست رخ می دهد، چرا که دست بیشتر از هر عضو دیگر بدن در معرض آسیب و تماس قرار می گیرد، به این نوع اگزما، اگزمای تماسی نیز می گویند.

قهوه ی قارچ گانودرما
قارچ گانودرما یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید می باشد که گفته می شود در درمان بیش از سی بیماری تاثیرگذار است. این قارچ مقوی و ضد التهاب دارای قدمتی بیش از هزار سال در کشور چین است و جز بهترین گیاهان دارویی در جهان می باشد. قهوه ی گانودرما ترکیبی از عصاره ی گانودرما، پودر قهوه ی مکمل، شکر و افزودنی های دیگر می باشد که به صورت فوری آماده می شود. از خواص بی نظیر قارچ گانودرما می توان به وجود ویتامین ها که باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین بالا رفتن رطوبت پوست می شوند، اشاره کرد. قهوه ی گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن می باشد.

خواص قهوه ی گانودرما برای بیماری اگزما

خواص قهوه ی قارچ گانودرما برای درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها، از جمله اگزما و درماتیت حائز اهمیت می باشد. قهوه ی قارچ گانودرما با جذب رادیکال های آزاد در بدن مانع از آسیب رسیدن به سلول ها می شود و این خود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت پوست در برابر انواع عارضه ها است. قهوه ی قارچ گانودرما سرشار از منابع گسترده ی آنتی اکسیدان ها است. همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها از سلول های بدن در برابر حملات ویروسی جلوگیری می کنند و باعث بازسازی سلول های آسیب دیده می شوند. طبق کشفیات دانشمندان استفاده از قارچ گانودرما برای جلوگیری از ابتلا به بیماری اگزما بسیار موثر و مفید می باشد و حتی در روند درمان اگزما و دیگر مشکلات آلرژیک پوست تاثیرات فراوانی دارد.

نحوه ی مصرف قهوه ی قارچ گانودرما
قارچ گانودرما گیاهی با مزه خنثی می باشد و روشی برای طبخ و سرو ندارد. به همین دلیل برای بهره بردن از خواص آن، به روش ترکیب گانودرما با قهوه روی آورده اند. قهوه ی قارچ گانودرما یک قهوه ی خوش عطر و طعم می باشد که گانودرمای اصل را با نوعی قهوه ی با کیفیت ترکیب کرده اند. مصرف قهوه ی گانودرما بسیار راحت می باشد. چرا که به صورت آماده درون ساشه های مخصوص قرار گرفته و شما برای میل کردن آن کافی ست تا پودر قهوه ی قارچ گانودرمای فوری را در یک فنجان آب جوش حل نمایید. به این ترتیب شما از خواص گانودرما برای اگزما استفاده کرده اید و روند بهبود خود را تسریع و تضمین می کنید. حتی افرادی که به اگزما مبتلا نیستند اما به دلیل مشکلات پوستی مستعد آن هستند می توانند با مصرف این قهوه، از بروز اگزما پیشگیری کنند.

قهوه گانودرما برای اگزما

درمان اگزما
اِگْزِما یا همان درماتیت به ملتهب گشتن یا آماس پوست گفته می‌شود که این عارضه امکان دارد دلیل برخارش، قرمزی، متورم شدن ، پوسته‌ریزی و سایر نشانه‌ها گردد. اگزما از واژه یونانی به معنی جوش پدید آمده می باشد. اگزما انواع مختلفی دارد . از جمله : – ملتهب شدن تماسی پوست که در اصطلاح درماتیت تماسی بیان می شود , درماتیت آتوپی , که کاملا بی علت رخ می دهد . درماتیت سبورئیک که این نمونه دلیل بر تورم و قرمزی پوست سر و صورت همراه با شورهٔ شدید می گردد. درماتیت نومولار . درماتیت اکسفولیاتیوژنرالیزه یا همان اریترودرمی که موجب تورم و قرمزی زیاد پوستِ تمام بدن همراه با پوسته‌ریزی می باشد . درماتیت ناشی از استاز که از ماندن خون در رگ‌ها پدیدار می شود . درماتیت موضعی که از خاراندن بیش از حد اتفاق می افتد . و در نهایت درماتیت دور دهانی که با نام درماتیت پری‌اورال هم بیان می شود . از دو واژه درماتیت و اگزما به جای یکدیگر استفاده میگردد اما بیشتر زمانی که دلیل خارجی سبب بر التهاب وجود داشته باشد از واژه درماتیت بهره برده می شود و زمانی که عامل بیرونی نقشی نداشته باشد و در واقع بیماری اندوژن باشد از واژه اگزما استفاده می‌ گردد. در مورد درمان این بیماری : نخستین راهکار درمان این می باشد که پوست دیگر در ارتباط با ماده حساسیت‌زا یا تحریک کننده قرار نگیرد. برای رفع کامل بیماری از آنتی هیستامینها و کورتیکواستروئیدها می توان استفاده کرد که بسیار می توانند مفید باشند . راهکار درمانی دیگر عارضه ی اگزما استفاده از لباس‌های نخی می‌باشد. برای پایین آوردن التهاب اگزما بایستی از خاراندن و مالاندن آن به شدت خودداری کرد. دوری از دمای بالا و تعرق بیش از اندازه هم می تواند در پیشگیری از درماتیت مؤثر ‌باشد.

درمان اگزما

درمان درماتیت با گانودرما
گیاه گانودرما با توجه به خواص پر شماری که دارد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری نقش اساسی ایفا می کند . قارچ گانودرما به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان فراوانی که در خود دارد زمینه ساز رفع و دفع عارضه های بدن می باشد . گانودرما از سوی متخصصین و کارشناسان درمانی برای پیشگیری و بهبود کامل اگزما نیز توصیه می شود . زیرا این قارچ جان فزا به دلیل داشتن خاصیت های پر شمار خود سبب درمان کامل بیماری اگزما می شود . شرکت دکتر بیز با تلفیق قهوه با گانودرمای فرآوری شده استفاده از این داروی معجزه گر را با طعم بی نظیر خود ارائه می دهد تا مصرف کنندگان گانودرما هم بیماریشان بهبود یابد و هم از خوردن یک فنجان قهوه لذت ببرند . قهوه گانودرما در چهار طعم مختلف ارائه می شود که هر کدام خاصیت درمانی جداگانه ای داشته و برای بهبود بیماری مشخصی عرضه می گردد . حتما قبل از خرید و استفاده از قهوه گانودرما جهت بهبود اگزما با کارشناسان این امر مشورت کرده تا از طریقه ی مصرف مطلع شوید . زیرا در صورت استفاده ی نادرست روند درمانی به درستی انجام نمی گردد .

مدت بیماری اگزما
از نظر مدت زمان طول درمان و شدت بیماری اگزما به سه دسته تقسیم می شود . اول التهاب اگزمایی حاد؛ این مدل از ملتهب شدن با ضایعات قرمز روشن و تورم یافته بهمراه دانه‌های آبدار و با خارش بسیار زیاد معین می‌گردد. خاراندن هر چه بیشتر دلیل بر شکل گیری خارش حاد تر ، ترشح سرم از دانه‌ها، شکل یافتن دلمه و دلیل بر بالا رفتن احتمال عفونت ثانویه می‌گردد. آغاز و استقرار عارضه در حالت کلی از چند ساعت تا دو الی سه روز زمان برده و در حالت عارضه دار نشدن از چند روز تا چند هفته تکرار شده و بعد به طور کامل برطرف می‌گردد. انواع بیماری‌های اگزمایی که با این اطلاعات پدیدار می گردد عبارتند از: درماتیت تماسی، اگزمای سکه ای، پمفولیکس، عفونتهای قارچی و .. در حالت دوم ملتهب گشتن اگزمایی تحت حاد؛ این نوع از بیماری با ضایعات پوسته دار قرمز با خراش و نمای فلسی حالت پوست و با خارش بسیار کم تا متوسط و جدا از دانه‌های آبدار پدیدار می گردد. بیماری‌های درماتیت آتوپیک، درماتیت کهنه بچه، اگزمای دور دهان، اگزمای نوک پستان مادران شیرده و … با این مدل ملتهب شدن مشخص می گردد . و در شکل سوم بیماری اگزما ملتهب شدن اگزمایی مزمن نامیده می شود که این مدل با بالا رفتن ضخامت پوست، شدت یافتن خطوط پوستی، خراش و ترکهای پوستی و خارش متوسط تا زیاد معین می گردد. عارضه هایی که امکان دارد با این مدل خودشان را نشان دهند عبارتند از: پای خشک و ترکدار، اگزمای نوک انگشتان تایپیستها.

اگزما چیست؟
اگزمای پوستی
با توجه به زیاد شدن استفاده از مواد شیمیایی، شوینده ‌ها و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تغییرات آب و هوایی آلودگی هوا باعث افزایش انواع حساسیت های پوستی شده که در بعضی از افراد شدت آن بیشتر و در نتیجه نشانه های بیشتری نیز دارد. یکی از شایع‌ترین و مهمترین حساسیت های پوستی اگزما یا درماتیت پوستی می باشد. ریشه کلمه اگزما یونانی بوده و به معنی جوش بالا آمده است. اگزما به التهاب و ورم های سطحی پوست گفته میشود که گاهی با علائمی مثل قرمزی، خارش، ورم و یا پوسته پوسته شدن پوست همراه می شود. گاهی به این علائم سوزش شدید پوست، برآمدگی و تاول پوستی نیز اضافه میشود. این علائم در افراد مختلف ممکن است شکل های متفاوت و شدت متفاوت نیز داشته باشد و بر اساس شدت آن این تاول‌ها و قرمزی ها ممکن است بخشی از پوست و یا همه پوست را درگیر کند.

علت بروز اگزما
دلیل قطعی ابتلا به اگزما هنوز کاملا مشخص نشده و در هر فرد می‌تواند علت های متفاوتی داشته باشد و یا هر ماده برای یک شخص محرک پوستی شناخته شود ولی با این حال بعضی از پزشکان این بیماری را دلیل بالا رفتن بیش از حد متابولیسم و سیستم ایمنی بدن میدانند. گفته شد که علت بروز اگزما در هر شخص ممکن است به عوامل مختلفی وابسته باشد و آن عوامل عبارتند از تماس داشتن با برخی از حیوانات، استرس شدید، استفاده از دخانیات، حساسیت به خاک، تماس پوستی با موادی که ممکن است خشن باشد و یا پوست را دچار خارش بکند مانند پشم، سردی و یا گرمی بیش از حد هوا نیز در بروز اگزما موثر است. عطرها، اسانس ها و مصرف برخی از غذاهای حساسیت زا از عوامل دیگر بروز اگزما می باشد. از شایع‌ترین غذاهای حساسیت زا می توان به شیر و انواع لبنیات، تخم مرغ، بادام زمینی، انواع مرکبات، انواع توت ها، بادمجان، سیر، سویا، انواع فلفل و ادویه جات اشاره کرد.

انواع اگزما و راه‌های درمان آن
تقسیم بندی اگزما بر اساس شدت بیماری طولانی بودن بیماری و نوع ضایعات پوستی و اگزمایی انجام می شود و این بیماری را به سه دسته تقسیم می کند. التهاب اگزمایی حاد، التهاب اگزمایی تحت حاد و التهاب اگزمایی مزمن. در دسته اول بیماری شدیدتر است، ضایعات پوستی رنگ قرمز روشنی دارد، متورم و آبدار می شوند و با خارش پوست از دانه‌های پوستی سرم خارج میشود و به همین دلیل آبدار بودن احتمال عفونت ثانویه افزایش پیدا میکند.

خواص قهوه گانودرما برای اگزما
قهوه ی قارچ گانودرما یک نوشیدنی مفید برای درمان و پیشگیری از بیماری های التهابی می باشد، به همین دلیل از قهوه ی قارچ گانودرما برای اگزما استفاده می کنند.

خواص قهوه ی قارچ گانودرما در درمان اگزما

اگزما یکی از بیماری های پوستی بسیار رایج می باشد که همراه با درد و خارش یا همان التهاب می باشد. از خواص قهوه ی قارچ گانودرما کمک به رفع بیماری اگزما و تسریع عملکرد بهبود پوست می باشد. در ادامه درباره ی بیماری پوستی اگزما و خواص قهوه گانودرما برای اگزما برای رفع آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بیماری پوستی اگزما
اگزما نوعی التهاب پوستی می باشد که معمولا دلیل خاصی برای آن وجود ندارد و بسیاری موارد مانند حساسیت های فصلی، شوینده های شیمیایی و آب و هوا که باعث خشکی پوست می شوند منجر به اگزما در برخی افراد هستند. اگزما یک واژه ی یونانی است که در لغت فارسی آن را به جوش ریز ترجمه کرده اند. این جوش های ریز معمولا با التهاب، سوزش، خارش، درد و تورم و پوسته ریزی و در نتیجه زخم شدن سطح می شود.

اگزما جزء بیماری های درماتیت می باشد که به معنی التهاب پوستی است. برای درمان التهاب پوستی باید خیلی سریع اقدام کرد چون معمولا خود پوست قادر به رفع مشکل نمی باشد، در نتیجه منطقه ی ملتهب شده هر روز بیشتر و عمیق تر می شود و علاوه بر دردها و خارش های سنگین باعث لطمه به زیبایی پوست می گردد. اگزما معمولا در پوست دست رخ می دهد، چرا که دست بیشتر از هر عضو دیگر بدن در معرض آسیب و تماس قرار می گیرد، به این نوع اگزما، اگزمای تماسی نیز می گویند.

قهوه ی قارچ گانودرما
قارچ گانودرما یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید می باشد که گفته می شود در درمان بیش از سی بیماری تاثیرگذار است. این قارچ مقوی و ضد التهاب دارای قدمتی بیش از هزار سال در کشور چین است و جز بهترین گیاهان دارویی در جهان می باشد. قهوه ی گانودرما ترکیبی از عصاره ی گانودرما، پودر قهوه ی مکمل، شکر و افزودنی های دیگر می باشد که به صورت فوری آماده می شود. از خواص بی نظیر قارچ گانودرما می توان به وجود ویتامین ها که باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین بالا رفتن رطوبت پوست می شوند، اشاره کرد. قهوه ی گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن می باشد.

خواص قهوه ی گانودرما برای بیماری اگزما

خواص قهوه ی قارچ گانودرما برای درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها، از جمله اگزما و درماتیت حائز اهمیت می باشد. قهوه ی قارچ گانودرما با جذب رادیکال های آزاد در بدن مانع از آسیب رسیدن به سلول ها می شود و این خود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت پوست در برابر انواع عارضه ها است. قهوه ی قارچ گانودرما سرشار از منابع گسترده ی آنتی اکسیدان ها است. همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها از سلول های بدن در برابر حملات ویروسی جلوگیری می کنند و باعث بازسازی سلول های آسیب دیده می شوند. طبق کشفیات دانشمندان استفاده از قارچ گانودرما برای جلوگیری از ابتلا به بیماری اگزما بسیار موثر و مفید می باشد و حتی در روند درمان اگزما و دیگر مشکلات آلرژیک پوست تاثیرات فراوانی دارد.

نحوه ی مصرف قهوه ی قارچ گانودرما
قارچ گانودرما گیاهی با مزه خنثی می باشد و روشی برای طبخ و سرو ندارد. به همین دلیل برای بهره بردن از خواص آن، به روش ترکیب گانودرما با قهوه روی آورده اند. قهوه ی قارچ گانودرما یک قهوه ی خوش عطر و طعم می باشد که گانودرمای اصل را با نوعی قهوه ی با کیفیت ترکیب کرده اند. مصرف قهوه ی گانودرما بسیار راحت می باشد. چرا که به صورت آماده درون ساشه های مخصوص قرار گرفته و شما برای میل کردن آن کافی ست تا پودر قهوه ی قارچ گانودرمای فوری را در یک فنجان آب جوش حل نمایید. به این ترتیب شما از خواص گانودرما برای اگزما استفاده کرده اید و روند بهبود خود را تسریع و تضمین می کنید. حتی افرادی که به اگزما مبتلا نیستند اما به دلیل مشکلات پوستی مستعد آن هستند می توانند با مصرف این قهوه، از بروز اگزما پیشگیری کنند.

قهوه گانودرما برای اگزما

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 127
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 1798
  • بازدید کلی : 12847
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه