loading...

چای سبز لاغری سحر

بازدید : 12
سه شنبه 12 مهر 1401 زمان : 15:57

چنانچه دوست دارید تا بدانید بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی می باشد و چگونه آن را برای درمان مشکلات مختلف بدن مصرف کنیم؟ در این پست نکات جالبی در خصوص استفاده صحیح و اصولی از این محصول برای شما ذکر کرده ایم.در این ادامه با کالامال همراه باشید.

یکی از به روزترین و جدیدترین فرآورده های مورد استفاده در طب سنتی ایرانی قهوه‌ گانودرما می باشد. اما این محصول که حاوی عصاره قارچ گانودرما است از سالیان سال پیش در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است و خواص بی نظیر برای بدن به همراه دارد .از این رو افرادی که قصد درمان مشکلات بدن خود با قهوه گانودرما را دارند این سوال برای شما پیش می آید که بهترین زمان برای مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است.
قهوه گانودرما و توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد می تواند برای درمان بیماری هایی چون:
کبد چرب
چربی خون
کلسترول خون
قند خون
فشار خون
افزایش ایمنی بدن
درمان ریزش موه
ا موثر در کاهش وزن و لاغری
تنظیم هورمون های بدن
درمان ناباروری در آقایان و بانوان
و بسیاری موارد دیگر مفید باشد.

قیمت قهوه گانودرما با توجه به اینهمه خواصی که دارد منطقی است.اما اگر قصد خرید قهوه گانودرما را دارید می توانید این محصولات را در سایت کالامال با بهترین قیمت تهیه کنید.

اما نحوه مصرف و زمان مصرف صحیح اصولی از این محصول می‌تواند عامل کلیدی در جهت بهره وری بیشتر از خواص آن برای بدن باشد.بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما هنگامی است که شما ناشتا باشید .در ابتدای دوره های مصرف قهوه گانودرما نیاز است تا شما به مدت ۱۰ روز تنها یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و اجازه دهید تا بدن شما به تدریج با آن عادت کند.

در ادامه می توانید این قهوه را دو بار در روز استفاده کنید و همانطور که گفتیم و وعده اول ناشتا و بعد دوم را می توانید بین ساعت ۴ تا ۶ عصر استفاده کنید.علت اینکه انواع قهوه سبب بروز بی خوابی در بدن می شوند نیاز است تا شما از مصرف قهوه گانودرما در ساعات پایانی روز خودداری نمایید. زیرا این امر می‌تواند موجب ابتلا به بی‌خوابی در بدن شما شود.این موارد در قهوه فوری سوپریم بیشتر به چشم می آیند.اگر قهوه بی خوابتان می کند می توانید از هات چاکلت گانودرما استفاده کنید.
همان طور که دیدید زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز بسیار مهم است زیرا چنانچه محصول به صورت غیر اصولی مصرف شود ،بهره وری و اثربخشی لازم و کافی جهت درمان مشکلات بدن را ندارد.
استفاده از این فرآورده می‌تواند برای بدن خواص بی نظیر و منحصر به فردی به همراه داشته باشد که می تواند سلامت عمومی بدن شما را به شدت افزایش دهد. همچنین قهوه گانودرما می‌تواند ایمنی بدن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و سبب شود تا بدن شما در مقابل با عوامل مختلف بیماری زا ، و ویروس ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

در خصوص مصرف قهوه گانودرما و هر فراورده دیگه‌ ای باید بدانید که چنانچه از این محصولات به طور بی رویه استفاده کنید این امر می‌تواند عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است می تواند باعث شود تا شما به بی خوابی ها و به طبع بی قراری مبتلا شوید.
همچنین وجود جینسینگ در قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز انرژی بدن شما به میزان بسیار افزایش پیدا می کند و همچنین بعنوان یک نشاط آور و محرک مغزی عمل می‌کند. از این رو نیاز است و به دقت در خصوص استفاده از آن در ساعات پایانی روز و موارد سوء مصرف را در نظر بگیرید تا بتوانید از این محصول به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. همان طور که گفتیم قهوه گانودرما را می‌توانید روزانه یک ساشه به صورت ناشتا مصرف کنید و چنانچه دوست داشتید از خواص آن برای بدن بیشتر بهره‌ مند شوید نهایتاً دو تا سه ساشه در روز کافی است و ساشه دوم را می توانید از ساعت آغازین بعد از ظهر استفاده کنید تا هنگام خواب تاثیرات آن کاهش یافته باشد و بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید.

مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز
یکی از مهمترین سوالات مصرف‌کنندگان این است که مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز چقدر باید باشد؟ همانطور که پیش تر گفتیم 10 روز اول تنها یک ساشه از این محصول کافیست. اما برای 10 روز دوم می‌توانید روزانه دو سالشه از این محصول را مصرف کنید. در نظر داشته باشید که مقدار مصرف قهوه گانودرما به صورت بی‌رویه نباشد. چنانچه این محصول را به صورت بی‌رویه مصرف کنید قطعاً عوارض مصرف قهوه گریبانگیر شما خواهد شد.

استفاده بیش از حد از فراورده های دارای کافئین می‌تواند سبب بی‌خوابی استرس و بیقراری می شود. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه طبع قهوه گانودرما متعادل است این امر دلیل بر مصرف بی رویه آن نمی باشد. از طرفی قهوه گانودرما در روز نهایتا سه تا پنج ساشه مجاز می باشد و در نظر داشته باشید که برای بهره بری از تمامی خواص آن تنها دو ساشه در روز کافی میباشد.

این تصور غلط است که مصرف بی رویه این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را بیشتر کند. به عنوان مثال شما اگر داروی چرک خشک کن را بیش از مقدار مصرف مجاز استفاده کنید سبب افزایش سرعت از بین بردن عفونت ها نمی شود. بلکه می تواند به دلیل خشک شدن فضای معده سبب یبوست شود. فرآورده های دارای کافئین نیز نباید به طور بی رویه مصرف شوند و همان طور که گفتیم مصرف بی رویه آنها در طول روز می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد.

بی نظیری که دارد می تواند در درمان بیماری هایی مانند:بی نظیری که دارد می تواند در درمان بیماری هایی مانند:
فوا گراس
چربی خون
کلسترول خون
قند خون
فشار شریانی
ایمنی را تقویت می کند
درمان ریزش مو
موثر در کاهش وزن و لاغری
تنظیم هورمون های بدن
درمان ناباروری در مردان و زنان
و بسیاری موارد مفید دیگر.

اما نحوه صحیح استفاده از این محصول و زمان استفاده از آن می تواند عامل اصلی افزایش بهره وری از خواص آن برای بدن باشد. بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما زمانی است که با معده خالی هستید. در شروع دوره های نوشیدن قهوه گانودرما باید به مدت 10 روز یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و به تدریج اجازه دهید بدن به آن عادت کند.

Ganoderma latte coffee5Ganoderma latte coffee5

بهترین زمان خوردن قهوه گانودرما برای لاغری
سپس می توانید دو بار در روز از این قهوه استفاده کنید و همانطور که گفتیم می توانید اولین وعده ناشتا و وعده دوم را بین ساعت 16 تا 18 میل کنید و دلیل آن هم این است که انواع قهوه باعث بی خوابی در بدن می شود. کافه گانودرما در آخرین ساعات روز. این به این دلیل است که می تواند باعث بی خوابی در بدن شما شود
همانطور که مشاهده می کنید زمان نوشیدن قهوه دکتر بیس گانودرما بسیار مهم است زیرا در صورت مصرف نادرست محصول، اثربخشی و کارایی لازم و کافی برای درمان مشکلات سازمان را ندارد.استفاده از این محصول می تواند خواص بدنی منحصر به فرد و منحصر به فردی داشته باشد که می تواند سلامت کلی بدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. قهوه گانودرما می تواند به طور قابل توجهی ایمنی بدن را افزایش دهد و بدن شما را در برابر عوامل بیماری زا و ویروس های مختلف مقاوم کند.

Ganoderma Hot Chocolate10Ganoderma Hot Chocolate10


بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری
در مورد مصرف قهوه گانودرما و هر محصول دیگری باید بدانید که در صورت استفاده بی رویه از این محصولات ممکن است عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است می تواند باعث بی خوابی و بی خوابی شود.وجود جینسینگ در قهوه فوری دکتر بیس گانودرما به طور چشمگیری انرژی بدن شما را افزایش می دهد و همچنین به عنوان یک تقویت کننده و محرک مغز عمل می کند.
بنابراین لازم است در مورد استفاده از آن در ساعات پایانی روز و در صورت سوء استفاده دقیق فکر کنید تا بتوانید تا حد امکان از این محصول بهره مند شوید. همانطور که گفتیم قهوه گانودرما را می توان روزی یک ساشه با معده خالی مصرف کرد و اگر می خواهید از خواص آن برای ارگانیسم بیشتر بهره ببرید روزی دو تا سه ساشه کافی است و می توانید دومین ساشه را مصرف کنید. قهوه را در اوایل بعدازظهر برای کاهش اثرات آن در هنگام خواب استفاده کنید و می توانید از خواب راحت لذت ببرید.


Side effects of mocha coffee2Side effects of mocha coffee2
بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما
یکی از مهمترین سوالات مصرف کنندگان این است که چه مقدار قهوه گانودرما در روز مصرف کنیم؟ همانطور که قبلا گفتیم یک ساشه از این محصول برای 10 روز اول کافی است. اما در دهه دوم می توانید روزانه دو سال از این محصول را مصرف کنید. به خاطر داشته باشید که یک دوز از قهوه گانودرما را نباید هدر داد. اگر این محصول را به صورت تصادفی مصرف کنید، قطعاً از عوارض قهوه رنج خواهید برد

استفاده بیش از حد از محصولات کافئین دار می تواند باعث بی قراری، عصبانیت و بی قراری شود. همچنین به خاطر داشته باشید که به دلیل متعادل بودن قهوه گانودرما دلیلی بر مصرف زیاد آن نیست. از طرف دیگر، قهوه گانودرما با نرخ سه تا پنج بسته در روز مجاز است و به یاد داشته باشید که تنها دو کیسه در روز برای استفاده از تمام خواص آن کافی است.

New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333x300-minNew-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333×300-min

این تصور اشتباه است که مصرف زیاد این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر بیش از دوز مجاز از یک خشک کننده استفاده کنید، باعث تسریع در از بین رفتن عفونت نمی شود. همچنین به دلیل خشکی در فضای معده می تواند باعث یبوست شود. محصولات حاوی کافئین را نباید بی رویه مصرف کرد و همانطور که گفتیم مصرف بیش از حد آنها در طول روز می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.

و در آخر مطلبی کوتاه و مخنصر از سایت فال و خواب برای شما آورده ایم:

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغریقهوه حاوی کافئین است و گانودرما حاوی ترکیبات خاصی است که می تواند به شما در مقابله با لاغری کمک کند
زیرا گانودرما می تواند به عنوان سم زدایی بدن عمل کند تا همه سموم بدن را از بین ببرد،
بنابراین همیشه احساس تازه بودن و سرشار از انرژی خواهید کرد.
چیز دیگری برای شروع روز شما وجود ندارد؛ یک فنجان قهوه گانودرما!
خواص گانودرما در لاغری به واسطه تاثیر کاهشی بر میزان اشتهای افراد و پیشگیری از میل به ریزه خواری،
نخستین تاثیر مثبت بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام را داشته
و معمولا به صورت افزودنی در مواد خوراکی مختلفی در اختیار بازار مصرف قرار داده میشود.
افزایش متابولیسم و سوخت و ساز سلول های ذخیره کننده چربی در نقاط مختلف بدن به ویژه شکم،
ران و باسن از دیگر اسم های ایجاد کننده کاهش وزن به واسطه قارچ ‌گانودرما بوده
و یکی از روش های لاغری بدون بازگشت و نسبتا دائمی به شمار می آید.
بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و چربی سوزی صبح ها بعد از صبحانه و سپس عصر ها بعد از عصرانه میباشد



ایا قهوه گانودرما برای پیسی مفید است؟
خواص قهوه گانودرما برای پیسی توسط گروهی از دانشمندان کره ای در یک مطالعه علمی مورد آزمایش قرار گرفت. آنها به این نتیجه رسیدند که مواد تشکیل دهنده قارچ گانودرما از تجدید سلول های ملانوما پشتیبانی می کند و فعالیت Trizone را کاهش می دهد.
علت بیماری پیسکا هنوز ناشناخته است، اما دانشمندان می گویند که مردم به بیماری پیسکا از یک اختلال روانی یا بیماری خود ایمنی مبتلا می شوند که در آن بدن آنتی بادی هایی می سازد که به ملانوسیت ها (سلول هایی که رنگدانه ها را می سازند) حمله می کنند. یکی از خواص قارچ گانودرما دی پیسی تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل وجود اسید گانودرما است.

نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

چنانچه دوست دارید تا بدانید بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی می باشد و چگونه آن را برای درمان مشکلات مختلف بدن مصرف کنیم؟ در این پست نکات جالبی در خصوص استفاده صحیح و اصولی از این محصول برای شما ذکر کرده ایم.در این ادامه با کالامال همراه باشید.

یکی از به روزترین و جدیدترین فرآورده های مورد استفاده در طب سنتی ایرانی قهوه‌ گانودرما می باشد. اما این محصول که حاوی عصاره قارچ گانودرما است از سالیان سال پیش در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است و خواص بی نظیر برای بدن به همراه دارد .از این رو افرادی که قصد درمان مشکلات بدن خود با قهوه گانودرما را دارند این سوال برای شما پیش می آید که بهترین زمان برای مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است.
قهوه گانودرما و توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد می تواند برای درمان بیماری هایی چون:
کبد چرب
چربی خون
کلسترول خون
قند خون
فشار خون
افزایش ایمنی بدن
درمان ریزش موه
ا موثر در کاهش وزن و لاغری
تنظیم هورمون های بدن
درمان ناباروری در آقایان و بانوان
و بسیاری موارد دیگر مفید باشد.

قیمت قهوه گانودرما با توجه به اینهمه خواصی که دارد منطقی است.اما اگر قصد خرید قهوه گانودرما را دارید می توانید این محصولات را در سایت کالامال با بهترین قیمت تهیه کنید.

اما نحوه مصرف و زمان مصرف صحیح اصولی از این محصول می‌تواند عامل کلیدی در جهت بهره وری بیشتر از خواص آن برای بدن باشد.بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما هنگامی است که شما ناشتا باشید .در ابتدای دوره های مصرف قهوه گانودرما نیاز است تا شما به مدت ۱۰ روز تنها یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و اجازه دهید تا بدن شما به تدریج با آن عادت کند.

در ادامه می توانید این قهوه را دو بار در روز استفاده کنید و همانطور که گفتیم و وعده اول ناشتا و بعد دوم را می توانید بین ساعت ۴ تا ۶ عصر استفاده کنید.علت اینکه انواع قهوه سبب بروز بی خوابی در بدن می شوند نیاز است تا شما از مصرف قهوه گانودرما در ساعات پایانی روز خودداری نمایید. زیرا این امر می‌تواند موجب ابتلا به بی‌خوابی در بدن شما شود.این موارد در قهوه فوری سوپریم بیشتر به چشم می آیند.اگر قهوه بی خوابتان می کند می توانید از هات چاکلت گانودرما استفاده کنید.
همان طور که دیدید زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز بسیار مهم است زیرا چنانچه محصول به صورت غیر اصولی مصرف شود ،بهره وری و اثربخشی لازم و کافی جهت درمان مشکلات بدن را ندارد.
استفاده از این فرآورده می‌تواند برای بدن خواص بی نظیر و منحصر به فردی به همراه داشته باشد که می تواند سلامت عمومی بدن شما را به شدت افزایش دهد. همچنین قهوه گانودرما می‌تواند ایمنی بدن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و سبب شود تا بدن شما در مقابل با عوامل مختلف بیماری زا ، و ویروس ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

در خصوص مصرف قهوه گانودرما و هر فراورده دیگه‌ ای باید بدانید که چنانچه از این محصولات به طور بی رویه استفاده کنید این امر می‌تواند عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است می تواند باعث شود تا شما به بی خوابی ها و به طبع بی قراری مبتلا شوید.
همچنین وجود جینسینگ در قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز انرژی بدن شما به میزان بسیار افزایش پیدا می کند و همچنین بعنوان یک نشاط آور و محرک مغزی عمل می‌کند. از این رو نیاز است و به دقت در خصوص استفاده از آن در ساعات پایانی روز و موارد سوء مصرف را در نظر بگیرید تا بتوانید از این محصول به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. همان طور که گفتیم قهوه گانودرما را می‌توانید روزانه یک ساشه به صورت ناشتا مصرف کنید و چنانچه دوست داشتید از خواص آن برای بدن بیشتر بهره‌ مند شوید نهایتاً دو تا سه ساشه در روز کافی است و ساشه دوم را می توانید از ساعت آغازین بعد از ظهر استفاده کنید تا هنگام خواب تاثیرات آن کاهش یافته باشد و بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید.

مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز
یکی از مهمترین سوالات مصرف‌کنندگان این است که مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز چقدر باید باشد؟ همانطور که پیش تر گفتیم 10 روز اول تنها یک ساشه از این محصول کافیست. اما برای 10 روز دوم می‌توانید روزانه دو سالشه از این محصول را مصرف کنید. در نظر داشته باشید که مقدار مصرف قهوه گانودرما به صورت بی‌رویه نباشد. چنانچه این محصول را به صورت بی‌رویه مصرف کنید قطعاً عوارض مصرف قهوه گریبانگیر شما خواهد شد.

استفاده بیش از حد از فراورده های دارای کافئین می‌تواند سبب بی‌خوابی استرس و بیقراری می شود. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه طبع قهوه گانودرما متعادل است این امر دلیل بر مصرف بی رویه آن نمی باشد. از طرفی قهوه گانودرما در روز نهایتا سه تا پنج ساشه مجاز می باشد و در نظر داشته باشید که برای بهره بری از تمامی خواص آن تنها دو ساشه در روز کافی میباشد.

این تصور غلط است که مصرف بی رویه این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را بیشتر کند. به عنوان مثال شما اگر داروی چرک خشک کن را بیش از مقدار مصرف مجاز استفاده کنید سبب افزایش سرعت از بین بردن عفونت ها نمی شود. بلکه می تواند به دلیل خشک شدن فضای معده سبب یبوست شود. فرآورده های دارای کافئین نیز نباید به طور بی رویه مصرف شوند و همان طور که گفتیم مصرف بی رویه آنها در طول روز می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد.

بی نظیری که دارد می تواند در درمان بیماری هایی مانند:بی نظیری که دارد می تواند در درمان بیماری هایی مانند:
فوا گراس
چربی خون
کلسترول خون
قند خون
فشار شریانی
ایمنی را تقویت می کند
درمان ریزش مو
موثر در کاهش وزن و لاغری
تنظیم هورمون های بدن
درمان ناباروری در مردان و زنان
و بسیاری موارد مفید دیگر.

اما نحوه صحیح استفاده از این محصول و زمان استفاده از آن می تواند عامل اصلی افزایش بهره وری از خواص آن برای بدن باشد. بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما زمانی است که با معده خالی هستید. در شروع دوره های نوشیدن قهوه گانودرما باید به مدت 10 روز یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و به تدریج اجازه دهید بدن به آن عادت کند.

Ganoderma latte coffee5Ganoderma latte coffee5

بهترین زمان خوردن قهوه گانودرما برای لاغری
سپس می توانید دو بار در روز از این قهوه استفاده کنید و همانطور که گفتیم می توانید اولین وعده ناشتا و وعده دوم را بین ساعت 16 تا 18 میل کنید و دلیل آن هم این است که انواع قهوه باعث بی خوابی در بدن می شود. کافه گانودرما در آخرین ساعات روز. این به این دلیل است که می تواند باعث بی خوابی در بدن شما شود
همانطور که مشاهده می کنید زمان نوشیدن قهوه دکتر بیس گانودرما بسیار مهم است زیرا در صورت مصرف نادرست محصول، اثربخشی و کارایی لازم و کافی برای درمان مشکلات سازمان را ندارد.استفاده از این محصول می تواند خواص بدنی منحصر به فرد و منحصر به فردی داشته باشد که می تواند سلامت کلی بدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. قهوه گانودرما می تواند به طور قابل توجهی ایمنی بدن را افزایش دهد و بدن شما را در برابر عوامل بیماری زا و ویروس های مختلف مقاوم کند.

Ganoderma Hot Chocolate10Ganoderma Hot Chocolate10


بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری
در مورد مصرف قهوه گانودرما و هر محصول دیگری باید بدانید که در صورت استفاده بی رویه از این محصولات ممکن است عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است می تواند باعث بی خوابی و بی خوابی شود.وجود جینسینگ در قهوه فوری دکتر بیس گانودرما به طور چشمگیری انرژی بدن شما را افزایش می دهد و همچنین به عنوان یک تقویت کننده و محرک مغز عمل می کند.
بنابراین لازم است در مورد استفاده از آن در ساعات پایانی روز و در صورت سوء استفاده دقیق فکر کنید تا بتوانید تا حد امکان از این محصول بهره مند شوید. همانطور که گفتیم قهوه گانودرما را می توان روزی یک ساشه با معده خالی مصرف کرد و اگر می خواهید از خواص آن برای ارگانیسم بیشتر بهره ببرید روزی دو تا سه ساشه کافی است و می توانید دومین ساشه را مصرف کنید. قهوه را در اوایل بعدازظهر برای کاهش اثرات آن در هنگام خواب استفاده کنید و می توانید از خواب راحت لذت ببرید.


Side effects of mocha coffee2Side effects of mocha coffee2
بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما
یکی از مهمترین سوالات مصرف کنندگان این است که چه مقدار قهوه گانودرما در روز مصرف کنیم؟ همانطور که قبلا گفتیم یک ساشه از این محصول برای 10 روز اول کافی است. اما در دهه دوم می توانید روزانه دو سال از این محصول را مصرف کنید. به خاطر داشته باشید که یک دوز از قهوه گانودرما را نباید هدر داد. اگر این محصول را به صورت تصادفی مصرف کنید، قطعاً از عوارض قهوه رنج خواهید برد

استفاده بیش از حد از محصولات کافئین دار می تواند باعث بی قراری، عصبانیت و بی قراری شود. همچنین به خاطر داشته باشید که به دلیل متعادل بودن قهوه گانودرما دلیلی بر مصرف زیاد آن نیست. از طرف دیگر، قهوه گانودرما با نرخ سه تا پنج بسته در روز مجاز است و به یاد داشته باشید که تنها دو کیسه در روز برای استفاده از تمام خواص آن کافی است.

New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333x300-minNew-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333×300-min

این تصور اشتباه است که مصرف زیاد این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر بیش از دوز مجاز از یک خشک کننده استفاده کنید، باعث تسریع در از بین رفتن عفونت نمی شود. همچنین به دلیل خشکی در فضای معده می تواند باعث یبوست شود. محصولات حاوی کافئین را نباید بی رویه مصرف کرد و همانطور که گفتیم مصرف بیش از حد آنها در طول روز می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.

و در آخر مطلبی کوتاه و مخنصر از سایت فال و خواب برای شما آورده ایم:

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغریقهوه حاوی کافئین است و گانودرما حاوی ترکیبات خاصی است که می تواند به شما در مقابله با لاغری کمک کند
زیرا گانودرما می تواند به عنوان سم زدایی بدن عمل کند تا همه سموم بدن را از بین ببرد،
بنابراین همیشه احساس تازه بودن و سرشار از انرژی خواهید کرد.
چیز دیگری برای شروع روز شما وجود ندارد؛ یک فنجان قهوه گانودرما!
خواص گانودرما در لاغری به واسطه تاثیر کاهشی بر میزان اشتهای افراد و پیشگیری از میل به ریزه خواری،
نخستین تاثیر مثبت بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام را داشته
و معمولا به صورت افزودنی در مواد خوراکی مختلفی در اختیار بازار مصرف قرار داده میشود.
افزایش متابولیسم و سوخت و ساز سلول های ذخیره کننده چربی در نقاط مختلف بدن به ویژه شکم،
ران و باسن از دیگر اسم های ایجاد کننده کاهش وزن به واسطه قارچ ‌گانودرما بوده
و یکی از روش های لاغری بدون بازگشت و نسبتا دائمی به شمار می آید.
بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و چربی سوزی صبح ها بعد از صبحانه و سپس عصر ها بعد از عصرانه میباشد



ایا قهوه گانودرما برای پیسی مفید است؟
خواص قهوه گانودرما برای پیسی توسط گروهی از دانشمندان کره ای در یک مطالعه علمی مورد آزمایش قرار گرفت. آنها به این نتیجه رسیدند که مواد تشکیل دهنده قارچ گانودرما از تجدید سلول های ملانوما پشتیبانی می کند و فعالیت Trizone را کاهش می دهد.
علت بیماری پیسکا هنوز ناشناخته است، اما دانشمندان می گویند که مردم به بیماری پیسکا از یک اختلال روانی یا بیماری خود ایمنی مبتلا می شوند که در آن بدن آنتی بادی هایی می سازد که به ملانوسیت ها (سلول هایی که رنگدانه ها را می سازند) حمله می کنند. یکی از خواص قارچ گانودرما دی پیسی تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل وجود اسید گانودرما است.

نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 265
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 1936
  • بازدید کلی : 12985
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه